Çalışma Şekli

  • Sistemde yetkilendirme mevcut olup, kişiler yetkileri dahilinde işlem yapabileceklerdir.
  • “SÜPER ADMİN” kendine özel kullanıcı adı ve parola ile her bölüme girip sistemi inceleyebilecek, ancak veri ekleme ve silme yetkisine sahip olmayan kişidir.
  • “YÖNETİCİ” Sistemin işleyişi için veri girişinde ve verilerin kullanıcılar tarafından kullanılmasını sağlayan, her türlü raporlama ve gelen bilgi içeriklerine de müdahale hakkı olan sistem elemanlarıdır. Firmanın Bayi ve servis bölümü yönetici ve personeli yönetici kapsamındadır.
  • “KULLANICI” Sisteme veri girişinde bulunan, kendisi ile ilgili verileri inceleyen ve kendisi ile ilgili raporları okuyabilen kişilerdir. Bayi ve servisler kullanıcı olarak sipariş verebilecek, stok ve duyuruları takip edebilecek, gerekli formları doldurabileceklerdir.

SÜPER ADMİN

  • Ürün Yönetimi
  • Pazarlama Bölümü ekranlarına,
  • Servis Bölümü ekranlarına,
  • Bayi ekranlarına,
  • Servis ekranlarına,
     giriş yapabilecektir. (Örn. X ilçesindeki Y bayisinin sipariş durumlarını veya doldurduğu formları izleyebilecektir.
    Veri ekleme veya silme hakkı bulunmamaktadır.

PAZARLAMA BÖLÜMÜ

  • Bayi Yönetimi ;
    • Bayileri gruplandırma,
    • Bayi bilgilerini revize edebilme,
    • Bayi cari kod tanımlaması yapabilme,
    • Bayi giriş – çıkışlarını izleme,
  • Ürün Yönetimi ;
    • Excelden veri aktarımı ile yerel muhasebe sistemi ile entegre çalıştırabilme,
    • Veri aktarım tarih ve saatini sisteme kaydederek, ürün bölümünün ne zaman güncellendiğini bayilere gösterebilme,
    • Ayrıca ara bağlantı yazılımları ile yerel muhasebe sistemleri ile entegre çalıştırabilme (OPSİYONEL)
  • Sipariş Yönetimi ;
    • Yeni Siparişler,
    • Bekleyen Siparişler,
    • Tamamlanmış Siparişler
    • Sipariş Arşivi
    • Durum Tanımlama, bayiye siparişlerinin hangi aşamada olduğunu göstermeye yöneliktir. Örn. X bayisinin 22.4.2007 tarihinde verdiği siparişi “bekliyor”, “onaylandı”, “hazırlanıyor”, “teslimatta” vb durumlar tanımlayarak izlemesine imkan sağlayabilir.
  • Stok Yönetimi ;
    • Stokları, Excelden veri aktarımı ile yerel muhasebe sistemi ile entegre çalıştırabilme,
    • Veri aktarım tarih ve saatini sisteme kaydederek, stok bölümünün ne zaman güncellendiğini bayilere gösterebilme,
    • Ayrıca ara bağlantı yazılımları ile yerel muhasebe sistemleri ile entegre çalıştırabilme (OPSİYONEL)
  • Cari Yönetimi ;
    • Carileri, Excelden veri aktarımı ile yerel muhasebe sistemi ile entegre çalıştırabilme (Sadece Bakiyeleri gösterme, istenirse tüm cari hareket dökülebilir)
    • Veri aktarım tarih ve saatini sisteme kaydederek,  cari bölümünün ne zaman güncellendiğini bayilere gösterebilme,
    • Ayrıca ara bağlantı yazılımları ile yerel muhasebe sistemleri ile entegre çalıştırabilme (OPSİYONEL)
  • Duyuru Yönetimi ;
    • Gruplara özel duyuru yapabilme,
    • Tarih aralığı tanımlanmış duyurunun, bitiş tarihinde otomatik olarak yayından kalkması,
  • Döküman Yönetimi;
    • Bayi yöneticileri bayilere sistem üzerinden ürünler veya firma ile ilgili ürün bilgisi, teknik doküman, fiyat listesi, belge ve dokümanları gösterme ve yönetme imkânı sunacak bölümdür.
  • Puan Yönetimi
    • Firma sistemin kullanımını ve işlerliğini kazandırmak, bayileri özendirerek işlerin daha hızlı ve verimli yürümesini sağlamak amacıyla ürünlere ve siparişlere puan uygulayabilir.
    • Bu şekilde belli ürünleri alan, veya hizmet formlarını doldurarak Bayiler toplam bir puan kazanırlar.
    • Bu kazanılan puanları da firmanın yayınladığı hediye katalogunda ki hediye ürünleri alarak harcayabilirler.
  • Raporlar ;
    • Sipariş Raporları, (tarih aralığına göre)
    • Ürün Raporları, (tarih aralığına göre)
    • Bayi Raporları, (tarih aralığına göre)
  • Güvenlik ve Kullanıcı Yönetimi
    • Kullanıcı ve Parola Tanımlama Bilgileri,
    • Sisteme Giriş ve Çıkışları İzleme,
    • Veri Yedekleme,
    • Kullanıcı Yetkilendirme: Görme, Ekleme, Silme, Tüm Yetkilere Sahip gibi yetkilerle sistemin kullanımı sağlanabilir.
  • BAYİ BÖLÜMÜ
    • Yeni Sipariş ; Gerekli ürünleri seçerek sipariş oluşturabilme,
    • Sipariş Takibi ; Önceki siparişleri ve durumlarını takip edebilme
    • Stok Takibi ; Sipariş vereceği ürünlerdeki günlük stokları izleyebilme,
    • Duyuru Takibi ; Yapılan kampanya ve bilgilendirme duyurularını takip edebilme,
    • Cari Takibi ; Borç, alacak bakiyelerini görebilme,
    • Puan İşlemleri ve Hediye Kataloğundan sipariş verebilme,
    • Döküman Takibi;
    • İşlem yönetimi ;
      • Şifresini değiştirebilme,
      • Bilgilerini revizyon edebilme,
      • Şifre unutulduğunda otomatik yeni şifre alabilme,

SERVİS BÖLÜMÜ

  • Servis Yönetimi ;
    • Servisleri gruplandırma,
    • Servis bilgilerini revize edebilme,
    • Servislere cari kod tanımlaması yapabilme,
    • Servis giriş – çıkışlarını izleme,
  • Ürün Yönetimi ;
    • Excelden veri aktarımı ile yerel muhasebe sistemi ile entegre çalıştırabilme,
    • Veri aktarım tarih ve saatini sisteme kaydederek, ürün bölümünün ne zaman güncellendiğini bayilere gösterebilme,
    • Ayrıca ara bağlantı yazılımları ile yerel muhasebe sistemleri ile entegre çalıştırabilme (OPSİYONEL)
  • Sipariş Yönetimi ;
    • Yeni Siparişler,
    • Bekleyen Siparişler,
    • Tamamlanmış Siparişler
    • Sipariş Arşivi
    • Durum Tanımlama, bayiye siparişlerinin hangi aşamada olduğunu göstermeye yöneliktir. Örn. X servisinin 11.2.2009 tarihinde verdiği siparişi “bekliyor”, “onaylandı”, “hazırlanıyor”, “teslimatta” vb durumlar tanımlayarak izlemesine imkan sağlayabilir.
  • Stok Yönetimi ;
    • Stokları, Excelden veri aktarımı ile yerel muhasebe sistemi ile entegre çalıştırabilme,
    • Veri aktarım tarih ve saatini sisteme kaydederek, stok bölümünün ne zaman güncellendiğini servislere gösterebilme,
    • Ayrıca ara bağlantı yazılımları ile yerel muhasebe sistemleri ile entegre çalıştırabilme (OPSİYONEL)
  • Cari Yönetimi ;
    • Carileri, Excelden veri aktarımı ile yerel muhasebe sistemi ile entegre çalıştırabilme (Sadece Bakiyeleri gösterme, istenirse tüm cari hareket dökülebilir)
    • Veri aktarım tarih ve saatini sisteme kaydederek,  cari bölümünün ne zaman güncellendiğini servislere gösterebilme,
    • Ayrıca ara bağlantı yazılımları ile yerel muhasebe sistemleri ile entegre çalıştırabilme (OPSİYONEL)
  • Duyuru Yönetimi ;
    • Gruplara özel duyuru yapabilme,
    • Tarih aralığı tanımlanmış duyurunun, bitiş tarihinde otomatik olarak yayından kalkması,
  • Döküman Yönetimi;
    • Servis yöneticileri servislere sistem üzerinden ürünler veya firma ile ilgili ürün bilgisi, teknik doküman, fiyat listesi, belge ve dokümanları gösterme ve yönetme imkânı sunacak bölümdür.
  • Puan Yönetimi
    • Firma sistemin kullanımını ve işlerliğini kazandırmak, servisleri özendirerek işlerin daha hızlı ve verimli yürümesini sağlamak amacıyla ürünlere ve siparişlere puan uygulayabilir.
    • Servisler ayrıca verdikleri servisleri hizmetleriyle ilgili formları doldurarak puan kazanırlar.
    • Bu şekilde belli ürünleri alan, veya hizmet formlarını doldurarak Servisler toplam bir puan kazanırlar.
    • Bu kazanılan puanları da firmanın yayınladığı hediye katalogunda ki hediye ürünleri alarak harcayabilirler.
  • Form Yönetimi ;
    • Firma servis yöneticileri; sistem üzerinden servislerin girmesi için zorunlu olacak, islerin takibine imkan saglayacak formlar gelistirebilirler.
    • Bu formlar sayesinde servislerin yaptıkları islemlerde doldurdukları formları online hale getirerek is takibini kolaylastırarak anlık ulasılabilirligi ve servis yönetimini kolaylastırabilirler.
      Örn. Servis Hizmet formu oluşturularak, servisin her gittiği işlem için yapmış oldugu çalışmaların bu form üzerinden sisteme kaydı yapılması
      sağlanır.
  • Raporlar ;
    • Sipariş Raporları, (tarih aralığına göre)
    • Ürün Raporları, (tarih aralığına göre)
    • Servis Raporları, (tarih aralığına göre)
    • Servis Formu Raporları
  • Güvenlik ve Kullanıcı Yönetimi
    • Kullanıcı ve Parola Tanımlama Bilgileri,
    • Sisteme Giriş ve Çıkışları İzleme,
    • Veri Yedekleme,
    • Kullanıcı Yetkilendirme: Görme, Ekleme, Silme, Tüm Yetkilere Sahip gibi yetkilerle sistemin kullanımı sağlanabilir.
  • SERVİS BÖLÜMÜ
    • Yeni Sipariş ; Gerekli ürünleri seçerek sipariş oluşturabilme,
    • Sipariş Takibi ; Önceki siparişleri ve durumlarını takip edebilme
    • Stok Takibi ; Sipariş vereceği ürünlerdeki günlük stokları izleyebilme,
    • Duyuru Takibi ; Yapılan kampanya ve bilgilendirme duyurularını takip edebilme,
    • Cari Takibi ; Borç, alacak bakiyelerini görebilme,
    • Puan İşlemleri ve Hediye Kataloğundan sipariş verebilme,
    • Döküman Takibi;
    • İşlem yönetimi ;
      • Şifresini değiştirebilme,
      • Bilgilerini revizyon edebilme,
      • Şifre unutulduğunda otomatik yeni şifre alabilme,

 

 

Copyrights © 2018 All Rights Reserved