Teknik Yardım ve Destek Modülü
Müşterilerine teknik yardım ve destek hizmeti sağlayan firmaların, müşterilerinden gelen talepleri değerlendirerek, hızlı, kolay ve pratik bir hizmet vermesine ve sonuçları değerlendirecek raporlar alarak, müşteri memnuniyetini artırmasına olanak sağlayan uygulamadır.
Genel Özellikleri;
* Gelen destek taleplerini sisteme kaydederek aktif listeye alabilme,
* Aktif listede talepleri müşteri adına, konusuna ve kaydeden kişiye göre listeyebilme,
* Gelen destek taleplerinin süre takibini yapabilme,
* Gelen destek taleplerine dosya ekleyebilme,
* Mesaj şablonları kullanarak destek taleplerini kapatabilme,
* Kapatılan destek taleplerinin durum bilgisinin müşteri mail adresine otomatik gönderilmesi,
* Kapatılan destek taleplerinin arşivlenmesi ve gelişmiş arşivleme özellikleri ile izlenebilmesi,
* Gelişmiş raporlama özellikleri ile destek raporlarını alabilme,
* Trader Entegre firma ekranında firmanın istediği destek taleplerinin ayrıca listelenebilmesi,