Teklif Yönetimi
Özellikle teklif ile satış faaliyetlerini yürüten firmaların teklif işlemlerini standartlaştırmak, firma içindeki tüm personelin hızlı ve pratik olarak teklif hazırlamalarına olanak sağlamak ve verilen tekliflerin aktif bir şekilde takip edilmesine yardımcı olacak bir uygulamadır.
Uygulamanın Kuruluşa Sağladığı Yararlar;
* Teklif hazırlamak için harcanan zamanı minimize ederek zaman tasarrufu sağlar,
* Kuruluş içindeki teklif işlemlerinin standartını artırararak kalite ve verimliliği artırır.
* Verilen tekliflerin izlenebilmesini, takip edilmesini ve kazanılma faaliyetlerinin yönetilmesine yardımcı olur.
* Kaybedilen tekliflerdeki nedenlerin bulunabilmesine ve sorunların hızlıca düzeltilmesine katkı sağlar,
* Teklife bağlı görüşmelerin kaydedilerek teklifle ilgili müşteri görüşlerinin izlenebilmesine yardımcı olur.
* Şirketin karlılığını etkileyecek gereksiz iskonto ve müşteriye verilecek vaatleri en aza indirerek karlılığı artırır.
Tekliflerin Oluşturulması;
* Teklifleri, termin tarihi ve saatine göre, ilgili kişi, teklif konusu, teslim şartları vb. ek alanlar belirleyerek oluşturabilme,
* Ajax özeliği ile ürünleri hızlı bulma, gruplar arasından seçebilme veya barkod okutarak teklif listesine ekleyebilme,,
* Birim fiyata iskonto veya net fiyat tanımlayarak, kdv dahil/hariç seçenekleri ile ekleyebilme,
* Genel iskonto ve ödeme türüne indirim ve vade farkı ekleyebilme,
* Gizle/Göster özelliği ile teklifte sunulmak istenilen özelliklere göre tekif yazdırabilme,
* PDF ve HTML çıktısı alabilme veya teklifi direk mail olarak gönderebilme,
* Teklif içeriğine referansları logolu veya listeli olarak sektöre bağlı ekleyebilme,
* Teklif Kopyalayarak aynı tekliften hızlı teklif oluşturabilme,
* Teklifi revize edebilme ve revize olunan tekliflerin arşivlenebilmesi,
* Teklife bağlı ödeme planı oluşturabilme,
* Teklifi siparişe çevirebilme,
* Teklif durum tanımları ile teklif durumlarını takip edebilme,
* Teklife bağlı ziyaret ve telefon görüşmelerini kaydedebilme,
Tekliflerin Listelenmesi
* Firmaya, Hazırlayana, termin tarihine, durama göre teklifleri sorgulayabilme,
* Termin tarihine göre teklifleri zamansal ayırabilme, (termin tarihi dün, bugün, bu hafta, ileride dolacak teklifler);
* Teklifi revize olan, olumlu yada olumsuz sonuçlanan tekliflerin arşivlenmesi,
Teklif Raporları
* Tarih aralığına, şube/kullanıcı grubuna, hazırlayana göre verilen tekliflerin ciro, adet ve oranlarının raporlanması,
* Verilen tekliflerin ürün/hizmet grubu, adet, fiyat, ortalama fiyat ve toplam teklifteki oranına göre raporlanabilmesi,