Aktivite Yönetimi
Kuruluş içinde ve dışında çalışan personelin müşteri, potansiyel müşteri ve tedarikçilerle ilgili yaptıkları her türlü telefon görüşmesi, ziyaret bilgisini veya yazışma bilgisini sisteme kaydederek kuruluşun kurumsal hafızasının oluşmasına yardımcı olan uygulamadır.
Aktivite Ekleme
* Yapılan Aktivite (ziyaret ve telefon görüşme bilgisi) tarihini seçebilme,
* Aktivite yapılan firma ve yetkilisini veya kişiyi seçebilme,
* Aktivite türünü belirleyebilme,
* Aktivite konusu ve içeriğini ekleme,
* Yapılan aktivite ile ilgili diğer çalışanların bilgilendirilebilmesi,
* Yapılan aktivite ile ilgili ajandaya istenilen tarih ve saatte hatırlatma bilgisi ekleyebilme,
Aktivite Arama ve Listeleme
* Yapılan aktiviteleri türüne göre ayrı ayrı listeleyebilme,
* Yapılan aktivitenin tipine göre listeleyebilme (Örneğin fırsat ekranında girilen aktiviteler veya siparişe bağlı aktivitelerin listelenebilmesi),
* Firmaya göre aktivite arama
* Aktiviteyi yapan çalışana göre arama,
* Tarih aralığına göre aktivite arama,
* Aktite konusuna göre listeleme,
* Aktivite içinde herhangi bir kelime arayabilme,
* Çapraz sorgulamalar yapabilme,
Aktivite Raporları
* Günlük, Haftalık, Aylık bazda veya tarih aralığına göre aktivite raporları,
* Şube ve çalışana göre aktivite raporları,
* Aktivite türlerine göre raporlar